Saturday, March 20, 2010


I got a mail !!!

第一次收到家人寄给我的生日贺卡
虽然是早了点
可是 那又怎样

还没打开信封之前
我还以为是他们给我补寄的新年贺卡

打开之后
我被卡内手工制作的 ♥
给打动了

谢谢 妹妹
把一张普通的生日卡
设计得独一无二

我也喜欢你写的

“ 希望你的生活像彩虹一样
永远五彩缤纷
希望你的性格像太阳一样
永远充满活力
虽然加拿大很少有太阳
那也就期待后的彩虹吧 ! ”
=)

谢谢爸爸和妈妈
你们的生日祝语
精简而珍贵

谢谢弟弟
你的祝语
把我逗开了
因为
你长大了
不要我买玩具了
要我送你IT产品
(我生日,你反而跟我讨礼物叻)


期待回家
见见
越来越恩爱的爸爸妈咪
越来越漂亮又有气质的妹妹
渐渐长大和长高的弟弟

我♥你们
谢谢你们的♥


你们的泰国之旅果然很赞
虽然我没得去
可是看到你们都玩得很尽兴
我已经很满足了

等我回去
一定要
再来一个Family Trip
=)
等我 !

5 comments:

  1. Finally you hv recvd our wishes with tks. I snd by air mail, it take about 10 days to reach yr hand. Fast and cheap as it cost RM2.00 postage.
    After you read yr brother message, sure you felt very happy and funny, aren't u ?

    ReplyDelete
  2. To LasVen :

    Thanks thanks =)


    To mummy :

    Yup, exactly 10 days, i received it on March 18. I was so touched when I read Ah Pa, yours and Ah Mei's messages, but when I read Jing Hong's one, I laughed out loud. He is just too cute and funny le =) Can't wait to go back !

    ReplyDelete
  3. haha,so touch lor...
    i jus read ur post today...no wonder tat day u said u ve posted a new post....
    hey,the way u took the pic very nice,artistic..
    hope u like it~~

    ReplyDelete
  4. To huiying :

    Yup, i must blog out events that are memorable mah! You have good photography skill too! But you need a good camera, right?

    Yes, I like it alot! Thanks to you, you made a great effort to decorate the card ^^

    ReplyDelete